S.C. AUTHENTIC MEMORIES S.R.L. cu sediul social și adresa administrativă în orașul Constanța, str. Nehoiului, nr. 25 , înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului Constanța sub nr. J13/1213/2023 și având codul de înregistrare fiscală 40573910 este unic proprietar si administrator al site-ului www.wavecamps.ro .
Prin utilizarea acestui site sau / şi serviciile noastre, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale aşa cum este descris în această politică de confidenţialitate.
Această Politică a fost elaborată în conformitate cu legislaţia României şi a Uniunii Europene, în special cu următoarele documente:
- Regulamentul General de Protecţia Datelor (RGPD), adoptat de Parlamentul European şi de Consiliul European la 27 Aprilie 2016;
- Orice altă lege locală privind protecţia datelor cu caracter personal ce se aplică în România.
Definiţii
“Date cu caracter personal” înseamnă orice informaţii privind o persoană fizică identificată sau identificabilă (“persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identităţii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale ale acelei persoane;
“Prelucrare” înseamnă orice operaţiune sau set de operaţiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziţie în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricţionarea, ştergerea sau distrugerea;
“Restricţionarea prelucrării” înseamnă marcarea datelor cu caracter personal stocate cu scopul de a limita prelucrarea viitoare a acestora;
“Operator” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenţia sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabileşte scopurile şi mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal. In sensul prezentei Politici, prin operator de înţelege S.C. AUTHENTIC MEMORIES S.R.L.;
“Destinatar” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenţia sau alt organism căreia (căruia) îi sunt divulgate datele cu caracter personal, indiferent dacă este sau nu o parte terţă;
“Consimţământ” al persoanei vizate înseamnă orice manifestare de voinţă liberă, specifică, informată şi lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declaraţie sau printr-o acţiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate;
„Copil” este o persoană fizică cu vârsta sub 18 ani.
Principii de protecţie a datelor
Ne angajăm să urmăm urmatoarele principii de protecţie si prelucrare a dateleor cu caracter personal:
- Procesarea este legală, corectă, transparentă. Activitățile noastre de prelucrare au motive legale. Întotdeauna considerăm drepturile dvs. înainte de prelucrarea datelor personale. Vă vom furniza informații privind prelucrarea la cerere.
- Procesarea este limitată ca scop. Activitățile noastre de procesare corespund scopului pentru care au fost colectate datele personale.
- Procesarea se face cu date minime. Colectăm și procesăm doar cantitatea minimă de date personale necesare pentru orice scop.
- Prelucrarea este limitată pe o perioadă de timp de 5 ani. Noi nu vom stoca datele cu caracter personal pentru o perioada mai mare decât este necesar.
- Vom face tot posibilul pentru a asigura acurateţea datelor.
- Vom face tot posibilul pentru a asigura integritatea și confidențialitatea datelor.
Drepturile persoanelor vizate
Persoana vizată are următoarele drepturi:
1. Dreptul la informare – ceea ce înseamnă că trebuie să știți dacă datele dvs. personale sunt procesate; ce date sunt colectate, de unde sunt obținute și de ce și de cine sunt prelucrate.
2. Dreptul de acces – ceea ce înseamnă că aveți dreptul de a accesa datele colectate de la / despre dvs. Aceasta include dreptul dvs. de a solicita și de a obține o copie a datelor dvs. personale culese.
3. Dreptul la actualizare/rectificare – ceea ce înseamnă aveţi dreptul de a solicita rectificarea sau ştergerea datelor dumneavoastră personale, care sunt inexacte sau incomplete.
4. Dreptul de ștergere – ceea ce înseamnă că în anumite circumstanțe puteți cere ca datele dvs. personale să fie șterse din înregistrările noastre.
5. Dreptul de a restricționa procesarea – adică în cazul în care se aplică anumite condiții, aveți dreptul să restricționați procesarea datelor dvs. personale.
6. Dreptul de a se opune procesării – adică în anumite cazuri aveți dreptul să vă opuneți procesării datelor dvs. personale, de exemplu în cazul marketingului direct.
7. Dreptul de a se opune prelucrării automate – ceea ce înseamnă că aveți dreptul să faceți obiecții față de procesarea automată, inclusiv de profilare; și să nu facă obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată. Acest drept poate fi exercitat ori de câte ori există un rezultat al profilării care produce efecte juridice care te afectează sau te afectează în mod semnificativ.
8. Dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul să obțineți datele dvs. personale într-un format adecvat sau, dacă este posibil ca transfer direct de la un procesator la altul..
9. Dreptul de a depune o plângere – în cazul în care refuzăm cererea dvs. în baza Drepturilor de Acces, vă vom oferi un motiv de ce. Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care a fost tratată solicitarea dvs., vă rugăm să ne contactați.
10. Dreptul de ajutor de la autoritatea de supraveghere – ceea ce înseamnă că aveți dreptul la ajutorul unei autorități de supraveghere și dreptul la alte căi de atac, cum ar fi solicitarea de despăgubiri.
11. Dreptul de a retrage consimţământul – ai dreptul de a retrage orice acord dat de prelucrare a datelor dumneavoastră personale.
Ce date personale colectăm?
Informații pe care ni le-ați furnizat
Aceasta poate fi adresa dvs. de e-mail, numele, adresa de facturare, adresa de domiciliu etc. – în principal informațiile necesare pentru livrarea unui serviciu sau pentru a vă îmbunătăți experiența clienților cu noi. Salvăm informațiile pe care ni le furnizați pentru a putea comenta sau efectua alte activități pe site. Aceste informații includ, de exemplu, numele dvs. și adresa de e-mail.
Informaţii colectate automat despre dvs.
Aceasta include informații care sunt stocate automat de module cookie și alte instrumente de sesiune. Aceste informații sunt utilizate pentru a îmbunătăți experiența clienților. Când utilizați serviciile noastre sau căutați conținutul site-ului nostru, activitățile dvs. pot fi înregistrate.
Informatii cu caracter public
Este posibil sa colectam informații cu caracter public despre dvs.
Cum folosim datele dumneavoastra personale?
Noi folosim datele dvs. personale pentru a:
- furniza serviciul nostru pentru dvs. Aceasta include, de exemplu, înregistrarea contului; oferindu-vă alte produse și servicii pe care le-ați solicitat; oferindu-vă elemente promoționale la cererea dvs. și comunicând cu dvs. în legătură cu aceste produse și servicii; comunicarea și interacțiunea cu dvs.; pentru a va notifica despre modificările aduse oricăror servicii.
- îmbunătăți experiența clienților;
- îndeplini unei obligaţii în conformitate cu legea sau contractul;
- Analiza rapoartele si statisticile interne ale organizației
Noi folosim datele dvs. personale pe motive legitime și cu consimțământul dumneavoastră.
Pe baza încheierii unui contract sau a îndeplinirii obligațiilor contractuale, vom procesa datele dvs. personale în următoarele scopuri:
- pentru a vă identifica;
- pentru a va furniza un serviciu sau de a trimite/vă oferta un produs;
- in vederea comunicării cu dvs. fie în scopuri de vânzări sau facturare;
- în rapoartele și statisticile interne ale companiei
Pe baza unui interes legitim, noi procesăm datele personale pentru următoarele scopuri:
- gestionarea și analiza bazei noastră de clienți (comportamentul de cumpărare / vizitare și istoricul) pentru a îmbunătăți calitatea, varietatea și disponibilitatea produselor / serviciilor oferite / furnizate;
Atâta timp cât nu ne-ați informat, considerăm că prin a vă oferi produse / servicii care sunt similare sau identice cu comportamentul dvs. din istoricul de cumpărare / de navigare, este interesul nostru legitim.
Cu acordul dvs. vom procesa datele dvs. personale în următoarele scopuri:
- pentru a vă trimite buletine informative și/sau oferte în diferite campanii de marketing;
- pentru alte scopuri pentru care v-am cerut acordul dvs;
Noi procesam datele dvs. personale pentru a îndeplini obligațiile care decurg din lege si / sau pentru a folosi datele dumneavoastră personale pentru optiunile prevăzute de lege. Ne rezervăm dreptul de a anonimiza datele personale adunate și de a utiliza astfel de date. Salvăm informațiile dvs. de facturare și alte informații culese despre dvs. atât timp cât este necesar în scopuri contabile sau alte obligații care decurg din termene legale, între 3-10 ani.
Totodata, Wave Camps acordă acces la datele cu caracter personal, angajaților autorizați și contractorilor/partenerilor (persoane imputernicite), doar în conformitate cu scopul declarat al colectării datelor. Toți angajații, colaboratorii și furnizorii de servicii ai Wave Camps, care intră în contact cu datele cu caracter personal, trebuie să acționeze în conformitate cu principiile politicilor și procedurilor de confidențialitate și de securitate a datelor cu caracter personal semnând declarații și acorduri de confidentialitate cu privire la aceste date.
Pentru utilizatorii abonați la newsletter ce nu doresc să mai primească informări pe adresa de email, este necesară trimiterea unui email la adresa: contact@wavecamps.ro iar datele dvs. vor fi șterse din baza noastra de date pentru newsletter. De asemenea, utilizatori abonați la newsletter au opțiunea să se dezaboneze de la newsletter după primirea oricărui newsletter, accesând link-ul “Dezabonare newsletter”.
Cine altcineva are acces la datele personale?
Nu utilizam datele dvs. personale în relația cu companii terte, parteneri sau alte persoane din exteriorul companiei.
Nu vom dezvălui datele dvs. personale terților sau instituțiilor publice decât atunci când suntem obligați din punct de vedere legal să facem acest lucru.
Cum putem securiza datele dumneavoastră?
Utilizăm protocoale sigure pentru comunicare și transfer de date. Folosim anonimizarea și pseudonimizarea acolo unde este potrivit. Monitorizăm sistemele noastre pentru posibile vulnerabilități și atacuri.
Ne angajam să notificam autoritățile competente privind încălcările protectiei datelor. De asemenea, vă vom anunța dacă există o amenințare la adresa drepturilor sau intereselor dvs. Vom face tot ce putem în mod rezonabil pentru a preveni încălcarea securității și pentru a asista autoritățile în cazul în care vor apărea încălcări.
Politica față de minori
Nu intenționăm să colectăm cu bună știință informații de la minori. Nu vizăm minorii ca potentiali beneficiari ai serviciilor noastre.
În situația în care considerați că drepturile dumneavoastra prevăzute în Regulamentul nr. 679/2016 au fost încălcate, aveți posibilitatea de a va adresa ANSPDCP prin depunerea unei plângeri.
Date de contact ANSPDCP
Adresa:
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336
București, România
Telefon:
+40.318.059.211
+40.318.059.212
E-mail:
Site
Politica Cookie
Utilizăm cookie-uri și / sau tehnologii similare pentru a analiza comportamentul clienților, pentru a administra site-ul, a urmări comportamentul utilizatorilor pe site și pentru a colecta informații despre utilizatori. Acest lucru se face pentru a vă personaliza și îmbunătăți experiența cu noi.
Un cookie este un fișier text stocat pe computer dvs. Cookie-urile stochează informațiile care sunt utilizate pentru a ajuta site-urile să funcționeze mai bine. Numai noi putem accesa cookie-urile create de site-ul nostru. Puteți controla modulele cookie la nivel de browser. Alegerea dezactivării cookie-urilor poate împiedica utilizarea anumitor funcții..
Utilizăm cookie-urile în următoarele scopuri:
- Cookie-urile necesare – aceste cookie-uri sunt necesare pentru a putea utiliza câteva funcții importante pe site-ul nostru, cum ar fi conectarea. Aceste cookie-uri nu colectează informații personale.
- Cookie-uri de funcționalitate – aceste cookie-uri oferă funcționalitate care face ca utilizarea serviciului nostru să fie mai convenabilă și face posibile caracteristici mai personalizate. De exemplu, aceștea ar putea să-și amintească numele și adresa de e-mail în formularele de comentarii, astfel încât nu trebuie să reintroduceți această informație data viitoare când faceti un comentariu în secțiunea de blog a site-ului.
- Cookie-urile de analiza – aceste module cookie sunt utilizate pentru a urmări utilizarea și performanța site-ului web și a serviciilor noastre
Puteți elimina modulele cookie stocate în computer prin setările browserului. În mod alternativ, puteți controla anumite module cookie terță parte utilizând o platformă de îmbunătățire a confidențialității, cum ar fi optout.aboutads.info sau youronlinechoices.com.
Pentru mai multe informatii despre cookies, vizitati allaboutcookies.org.